Το Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Κορινθίας, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Μεσσηνίας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.: https://www.rhetoricinstitute.edu.gr/ ), συνδιοργάνωσαν βιωματικό σεμινάριο με θέμα: «Η ρητορική παιδεία στη σχολική τάξη: η αξία της νοηματικής, μεγαλόφωνης ανάγνωσης και της παραγωγής αυθόρμητου λόγου» Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019 στο Αμφιθέατρο «Ν. Πολίτης» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ώρες 15:0-18:00 για τους εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Σχολείων της Δ/νσης Π.Ε. Μεσσηνίας. Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η κ. Φωτεινή Εγγλέζου, Δρ. στη Διδακτική της Γλώσσας και Ρητορικής, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας και Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής. Σκοπός του βιωματικού σεμιναρίου ήταν να προβληματίσει αναφορικά με τους τρόπους που μπορούμε, ως εκπαιδευτικοί, να επαναπροσδιορίσουμε την καλλιέργεια και την αξία της Τέχνης του Λόγου στην τάξη αλλά και στη ζωή. Πρόκειται για μια πρόσκληση και πρόκληση για τη διαμόρφωση των μελλοντικών ενεργών πολιτών, που με τον λόγο και τα έργα τους θα αντιμετωπίσουν τα σύγχρονα προβλήματα και θα δώσουν λύσεις στα προβλήματα του αύριο.