Στο πλαίσιο του 4ου Φιλολογικού Συνεδρίου «Μεθοδολογίας εκπαίδευσης ενηλίκων με ανταλλαγή χρήσιμων προτάσεων για πρακτικών για τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων» το ΙΡΕΣΕ -διά της προέδρου Φ. Εγγλέζου- εκπροσωπήθηκε με δύο εργαστήρια: α) την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024 και β) την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024. Ο τίτλος του πρώτου εργαστηρίου ήταν: «Ρητορικοί αγώνες επιχειρηματολογίας-αντιλογίας (debates): Δομώντας […]
Month: Φεβρουάριος 2024
28.02.2024. Συμβουλευτική καθοδήγηση Κριτών Αυθόρμητου Λόγου Γυμνασίων και Κριτών Αγώνων Επιχειρηματολογίας- Αντιλογίας(debate)Λυκείων
Ενόψει της συνδιοργάνωσης των Αγώνων Επιχειρηματολογίας Λυκείων (Γενικών και Επαγγελματικών) και Αυθορμήτου Λόγου Γυμνασίων από τις ΔΔΕ Ημαθίας, Πέλλας Πιερίας και Κιλκίς σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδος (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) πραγματοποιήθηκε η τρίτη επιμορφωτική συνάντησημε θέμα: «Συμβουλευτική καθοδήγηση κριτών Αυθορμήτου Λόγου Γυμνασίων και Κριτών Αγώνων Επιχειρηματολογίας-Αντιλογίας Λυκείων. Στην ενημερωτική-επιμορφωτική συνάντηση συμμετείχαν οι […]
14.02.2024. Πρόσκληση στο 6ο Φεστιβάλ Ρητορικής: «Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ… Μιλώντας για τις αξίες ζωής»
Το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (ΙΡΕΣΕ) σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής και Πειραιά, δια των Υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων, διοργανώνουν το 6Ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης, στο πλαίσιο του προγράμματος «Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο: Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ: Μιλώντας για τις αξίες ζωής». Στο Φεστιβάλ καλούνται να συμμετάσχουν μαθητές […]
5.02.2024. Σεμινάριο ρητορικής για εκπαιδευτικούς στο 12ο Δ.Σ.Παλαιού Φαλήρου
Στο πλαίσιο ενδοσχολικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε σεμινάριο ρητορικής στο 12ο Δ.Σ. Γλυφάδας τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου (17.30-20.00). Στη διάρκεια του σεμιναρίου δόθηκε η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παιχνίδια ρητορικής τέχνης στο σχολείο: Σκέφτομαι, Εκφράζομαι, Επικοινωνώ…”, και να εμπλακούν σε δραστηριότητες ξεδιπλώνοντας τς ρητορικές τους δεξιότητες. Ευχαριστούμε τον Διευθυντή του σχολείου, κ. […]