Την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η τρίτη επιμορφωτική συνάντηση αγώνων αντιλογίας (debate) μεταξύ προπτυχιακών φοιτητών/τριών του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το θέμα αντιλογίας της αποψινής συνάντησης, βάσει του μοντέλου αντιλογίας Odyssey, ήταν: «Η συμμετοχή των ΗΠΑ στον ΟΗΕ προωθεί την παγκόσμια ειρήνη». Nικήτρια, μετά από ένα συναρπαστικό επιχειρηματολογικό αγώνα, αναδείχθηκε […]
Month: Νοέμβριος 2022
07.11.2022. 2η επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών στο 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Μιλάτε αυθόρμητα; Tη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022 στο 4ο ΔΣ Παλαιού Φαλήρου και ώρες 5.30-8.00μ.μ. εκπαιδευτικοί του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής ασκήθηκαν στην παραγωγή αυθόρμητου λόγου, καλλιεργώντας, ταυτόχρονα, τη γρήγορη σκέψη και την παραγωγή δομημένης ομιλίας, ανταποκρινόμενοι/νες σε λεκτικά και οπτικά ερεθίσματα. Η αίθουσα λουλούδιασε, μοσχοβόλησε και γέμισε όνειρα και ανθρώπινη επαφή! Ευχαριστούμε τους ΣΕΕ ΠΕ70 […]
4 & 5 Nοεμβρίου 2022: Συνάντηση του δικτύου «Ρητορική και Ανθρωπολογία» στην Αθήνα σε συνεργασία με το Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εφαρμογών, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού της Θρησκευτικής Αγωγής της Θεολογικής Σχολής Αθήνας (ΕΚΠΑ)
«Μία σημαντική ανθρώπινη διάσταση είναι ότι η εμπιστοσύνη δεν συνεπάγεται την εγγύηση της επιτυχίας. Ποια είναι η υποχρέωση όσων συμβουλεύουν κάποιον που, πράγματι, εμπιστεύεται; Ποια είναι η υποχρέωση όσων εκπαιδεύουν αναφορικά με την εμπιστοσύνη; Αυτοί που εμπιστεύονται και καταλήγουν προδομένοι, απογοητευμένοι, έκαναν, τελικά, λάθος;» (Eduardo Fernández, 2022) Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι το Ινστιτούτο Ρητορικών […]
2.11.2022. Σεμινάριο εκπαιδευτικών Π.Ε. Πειραιά «Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ…»
Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 στις 5.30-8.30 μ.μ. σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά θα πραγματοποιηθεί το πρώτο βιωματικό σεμινάριο με θέμα: Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο: Σκέφτομαι, εκφράζομαι, επικοινωνώ… Στόχος του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση εκπαιδευτικών και μαθητών με ρητορικά παιχνίδια, σύγχρονες παραλλαγές των ρητορικών προγυμνασμάτων στη νοηματική […]