ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ 21-2-2020 (3) Η Οργανωτική Επιτροπή των Μαθητικών Αγώνων Ρητορικής Τέχνης Περιφέρειας Πελοποννήσου,οι Συντονιστές /στριες Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕΚΕΣ Πελ/σου, το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας συνδιοργάνωσαν την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 και ώρες 15.00-17.00 και 17.30-19.30 επιμορφωτικά σεμινάρια ρητορικής για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα: α) Παιχνίδα ρητορικής τέχνης στο δημοτικό σχολείο (για […]
Month: Φεβρουάριος 2020
Υλικό και αναλυτικές οδηγίες για το 3ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Φ. ΕΓΓΛΕΖΟΥ. ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ 2020 ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 3ΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΙΡΕΣΕ 18.2.2020 ΤΕΛΙΚΟ ΘΕΜΑΤΑ 3ΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ
4o webinar Odyssey: Παγκόσμια πρόσβαση στο διαδίκτυο και ανάπτυξη
Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020 και ώρες 12.30-14.00 πραγματοποιήθηκε το 4ο webinar αναφορικά με τον εκπαιδευτικό οδηγό που πραγματεύεται το θέμα της «Παγκόσμιας Πρόσβασης στο Διαδίκτυο και της Ανάπτυξης». Ο κ. Δημήτριος Ι. Σωτηρόπουλος, Μέλος του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε., Φυσικός , Μ.Εd. στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Ph.D. στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Τεχνολογία και τις Φυσικές Επιστήμες παρουσίασε τις […]
5.2.2020: Συνάντηση εκπαιδευτικών Odyssey στο 2ο ΓΕΛ Καλλιθέας
Την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020 και ώρες 17-20.00 πραγματοποιήθηκε στο 2ο ΓΕΛ Καλλιθέας συνάντηση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 Odyssey. Στο πλαίσιο της συνάντησης έγινε ανταλλαγή εμπειριών από την εφαρμογή του προγράμματος στα σχολεία, καθόριστηκαν ημερομηνίες διεξαγωγής φιλικών αγώνων μεταξύ των ομάδων των σχολείων και δρομολογήθηκαν οι επόμενες δράσεις μέχρι τη […]
4.2.2020: Προπαρασκευαστικό σεμινάριο για το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Ναι, κατά τη γνώμη μου καμιά μορφή ρητορικής δεν είναι πιο πειστική ή δεν ασκεί μεγαλύτερη επιρροή στο μυαλό μας από τη μουσική… δεν έχει και η μουσική τα σχήματά της, όπως η ρητορική;» (Ηenry Peacham) Ενόψει της διοργάνωσης του 3ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τις […]