Στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού εορτασμού των «Hμερών Erasmus 2019 (Erasmus Days 2019) το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Οdyssey στην επιμορφωτική συνάντηση Οxford Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. H συνάντηση σηματοδοτεί την έναρξη εφαρμογής του προγράμματος σε Γυμνάσια και Λύκεια του […]
Month: Σεπτέμβριος 2019
Odyssey: Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 Οxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Στην επίσημη ιστοσελίδα του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 «Odyssey» και στην ιστοσελίδα του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε. αναρτήθηκε στην ελληνική, αγγλική, και πολωνική γλώσσα ο Μεθοδολογικός Οδηγός (O4) των Αγώνων Αντιλογίας του Προγράμματος Odyssey. O μεθοδολογικός οδηγός Ο4 αποτελεί ένα από τα πνευματικά προϊόντα του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 “ODYSSEY: Οxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών […]
Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στην Παιδαγωγική Συμβουλευτική Επιτροπή του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Odyssey
ΙΡΕΣΕ.ERASMUS. ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Στο πλαίσιο εφαρμογής του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος Erasmus+ KA2 «Οdyssey: Oxfοrd Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) καλεί εκπαιδευτικούς Θετικών Επιστημών (Φυσικούς, Χημικούς, Βιολόγους, Γεωλόγους, Μαθηματικούς κ.ά.. ειδικοτήτων) να συμμετέχουν ως μέλη της Παιδαγωγικής Συμβουλευτικής του Προγράμματος Odyssey. Το πρόγραμμα ODYSSEY […]
5 & 6 Σεπτεμβρίου 2019: Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επικοινωνίας στη Λεόντειο Σχολή Ν. Σμύρνης
Την Πέμπτη 5 και την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019 η Λεόντειος Σχολή Νέας Σμύρνης σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Προγραμμάτων Υγείας Π.Ε. Δ΄Αθήνας και το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) πραγματοποίησε ενδοσχολική επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Παιδαγωγική Επικοινωνία: Ενδυναμώνοντας την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών μέσα από την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας». Εισηγήτριες – εμψυχώτριες των […]